Retourneren
We hopen natuurlijk dat je blij ben met je aankoop. Maar een mens kan zich vergissen. Dus als een aankoop niet bevalt mag je deze terug sturen. Hieraan heb ik wel een aantal (wettelijke) termijnen verbonden.
Je mag een aankoop tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Dat kan via een email naar [email protected] of per telefoon op 0629041822. Je hoeft hiervoor geen reden op te geven maar ik vindt het wel prettig als je een reden zou willen geven, daar leer ik alleen maar van.
Na de annulering heb je 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten van me terug. Maar let op, de kosten voor het terugsturen van jouw huis naar de loods zijn wél voor jouw rekening.
Ik hanteer de de stelregel dat zoals de aankopen bij je zijn aangekomen, ze ook weer bij mij moeten worden terug bezorgd. Dus aankopen die zijn geleverd me GLS, mogen ook retour gestuurd met GLS. Aankopen verstuurd via de 'gewone' Post, mogen ook weer retour via de Post. Na aanbieding van het pakket bij GLS of Post ontvang ik wel graag zo snel mogelijk het track& trace nummer van de verzending.
Aankopen die zijn afgehaald in de loods moeten ook weer afgeleverd worden in de loods. Maar maak wel even van te voren een afspraak, zodat je niet voor een dichte deur komt te staan. Zou zonde van je tijd zijn.
Aankopen die zijn bezorgd, worden ook weer opgehaald. De bezorgkosten die jij hebt betaald voor de bezorging zijn gelijk aan de kosten voor het ophalen. Wil je je aankoop weer laten ophalen, neem dan ook contact op met mij, voor het maken van een afspraak.
In ieder geval geldt dat de aankopen goed verpakt, onbeschadigd en helemaal compleet, dus met alle toebehoren, schroefjes, moertjes en palletjes geretourneerd moeten worden. Na ontvangst van de aankoop controleren wij dit eerst en grondig. Is alles in orde, dan ontvang je daarvan bericht en zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen, je geld terug.